دختری از جنس بهار

خدایا درسته گناهکارم اما گناه دارم

دختری از جنس بهار

خدایا درسته گناهکارم اما گناه دارم

دختری از جنس بهار

بیش از انکه درباره زندگی گذشته
و شخصیت من قضاوت کنی!!!
خودت را جای من بگذار
از مسیری که من گذشته ام عبور کن
با غصــــــــــــــه ها
تردیـــــــــــــــــد ها
ترســــــــــــــــــ ها
دردها و خنده هایم
زندگی کن...
یادت باشه
هر کس سرگذشتی دارد
هرگاه بجای من زندگی کردی
انگاه میتوانی در مورد من قضاوت کنی!!!

بایگانی
عصر حجر

عصر اطلاعات

عصر ارتباطات

عصر فن آوری

عصر دیجیتال

همه اینا ثابت میکنن که پیشرفت بشر همیشه در عصر صورت گرفته

و از صبح زود بیدار شدن آدمی به جایی
نمیرسه.
  • ی دخی شیطون

نظرات  (۱)

  • سعید کریمی
  • خوب شد کشفش کردی بقیه عمرمون عصرهاهم استراحت کنیم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی