دختری از جنس بهار

خدایا درسته گناهکارم اما گناه دارم

دختری از جنس بهار

خدایا درسته گناهکارم اما گناه دارم

دختری از جنس بهار

بیش از انکه درباره زندگی گذشته
و شخصیت من قضاوت کنی!!!
خودت را جای من بگذار
از مسیری که من گذشته ام عبور کن
با غصــــــــــــــه ها
تردیـــــــــــــــــد ها
ترســــــــــــــــــ ها
دردها و خنده هایم
زندگی کن...
یادت باشه
هر کس سرگذشتی دارد
هرگاه بجای من زندگی کردی
انگاه میتوانی در مورد من قضاوت کنی!!!

بایگانی

به سلامتی اون پسرایی که
 بعد از دوسال رابطه
هنوز قبل از اینکه از خواب پاشی بهت مسیج میدن
سلام عزیزم صبحت بخیر
و اگه دیرجوابشون رو بدی زودی بهت زنگ میزنن که

مثلا
"میخواستم خواب نمونی و دیر به سرکارت نرسی"
ولی میدونی که واسه اینکه دلت دیشب یه کم گرفته بود نگرانن

اونا که هیچی ازت

توقع ندارن جز دیدن لبخندت

اسکل و آویزون نیستن بخدا

کمبود محبت ندارن

دوستت دارن از ته دل
بهشون خیانت نکنید

سلامتی دختری که عاشق پاهای پیاده عشقش بود چون ماشین نداشت!
سلامتی دختری که با عشقش رفت رستوران دونگه غذا شو داد تا جیب عشقش خالی نشه!
سلامتی دختری که اگه هر جا بدونه عشقش رفت جای خالی bf شو کنارش حس کرد!
سلامتی دختری که دنباله ماشین ، ملک پدری و قیافه عشقش نبود!
سلامتی دختری که در هر شرایطی عشقشو تنها نذاشت!
سلامتی دختری که عشقشو وسیله ندید برای بازی!
سلامتی دختری که هیچ وقت miss برای عشقش ننداخت!
سلامتی دختری که رو عشقش حساس بود!
سلامتی دختری که با لبخند عشقش دل گرم می شد! 
  • ی دخی شیطون

نظرات  (۴)

نه بابا شمارتو میخوان چیکار اینجوری هم نیست شمارتو به منم بده خسیس نترس ندید پدید نیستم
آره شکلک نداره هنوز ناقصه خوب لینکشون کن مال منو نیگاه کن از اونجا میتونی بری وبشون
قالبت قشنگه خوشم اومد
منم  جزء اینا بودم عایا یا نه عایا
پاسخ:
تو دیگه مرت شدی پسر نیستی 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی