دختری از جنس بهار

خدایا درسته گناهکارم اما گناه دارم

دختری از جنس بهار

خدایا درسته گناهکارم اما گناه دارم

دختری از جنس بهار

بیش از انکه درباره زندگی گذشته
و شخصیت من قضاوت کنی!!!
خودت را جای من بگذار
از مسیری که من گذشته ام عبور کن
با غصــــــــــــــه ها
تردیـــــــــــــــــد ها
ترســــــــــــــــــ ها
دردها و خنده هایم
زندگی کن...
یادت باشه
هر کس سرگذشتی دارد
هرگاه بجای من زندگی کردی
انگاه میتوانی در مورد من قضاوت کنی!!!

بایگانی



یوســــــــف میدانست که تمام درها بسته اند
امـــــــــا بخاطر خدا و تنها به امید او
به سوی درهای بسته دوید و تمام درهای بسته برایش باز شد
اگر تمام درهای دنیا هم به رویت بسته شدند
تو هم بخاطر خدا و اعتماد به او به سوی درهای بسته بدو
چــــــون
خدای تو و یوسف یکیست!
  • ی دخی شیطون

نظرات  (۴)

ضمنا هرچی نظر اینجا دادی تاییدشده بچه پررو باید رفرش کنی تا ببینی
باشه چشم خوش بگذره  جای ما خالی چشم چرونی نکنی ها اومدی خبرم کن
خودت شکلک درست کن مثل من (شکلک نیش خند برای نیلوفر)
ما که برعکس اینوری میدویم خدایی نه عایا
پاسخ:
خخخخخخخخخخخخخخ عاقا من شکلک نیشخند میخام چرا اینجا نداره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی