دختری از جنس بهار

خدایا درسته گناهکارم اما گناه دارم

دختری از جنس بهار

خدایا درسته گناهکارم اما گناه دارم

دختری از جنس بهار

بیش از انکه درباره زندگی گذشته
و شخصیت من قضاوت کنی!!!
خودت را جای من بگذار
از مسیری که من گذشته ام عبور کن
با غصــــــــــــــه ها
تردیـــــــــــــــــد ها
ترســــــــــــــــــ ها
دردها و خنده هایم
زندگی کن...
یادت باشه
هر کس سرگذشتی دارد
هرگاه بجای من زندگی کردی
انگاه میتوانی در مورد من قضاوت کنی!!!

بایگانی


تو زندگی خیلی از ماها
دوستای مجازی هستند که ما تو دلمون واقعی دوسشون داریم
همیشه موقعی که داریم با خدا حرف میزنیم

به خدا میگیم هوای این دوستای مجازیمونو داشته باش
تو دلمون هم جز خوشبختیشون ارزوی دیگه ایی نداریم
رابطمون بااین دوستا مجازیه ولی حسمون بهشون واقعی

  • ی دخی شیطون

نظرات  (۷)

  • سعیدکریمی
  • سلام


    بی معرفت یه سری به مانزنی یه موقع باشه
    آدم باشه فقیر باشه اینا شامل حال ن نمیشه پ
    لینک شدی بچه
    پاسخ:
    عمته
    باشه الان بچه پررو
    کوفت خودمو عشقس پ من چی من چی بیدم اینجا نقش هویج حتما نه عایا شمارتو بده زوذد باش وگرنه شمارمو میدما
    پاسخ:
    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    جون عمت پولدارباشه که بدت نمیاد نه عایا دیگه ناراحتی پوستی هم نمیگیری (شکلک نیش خنده بزرگ )
    فقط وب خودشو لینک کرده بچه پررو منو لینک کن هم قبلی هم این بدو میزنم میمیری خونت پای خودت (شکلک بسیار عصبانی خون میباره از چشام )
    پاسخ:
    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    اخه خودمو عشق اس

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی